SNÖpligt

jao, äckligt lam rubrik, I know. Men jag har en sjuk ovana att spotta ur mig dåliga ordvitsar, and I aint planning to stop it. Anyways...

Så idag var första dagen med fräsch snö därute, och det var faktiskt en rätt schysst mängd som dumpat under natten. Patrik och Jon var hemma "sjuka" så det var bara jag och Grindmaster Flex som fick trängas med tyskar och konfunderas av chaffisens indiskspanska hippiemetalmixtape på bussen till backen. Efter en onormalt dryg vandring/skråning där Jonte bland annat hann få sin boothikening totalsågad av nån skidflicka som tog sig själv på lite för stort allvar tog vi oss till sist fram till Greely Bowl för dagens första åk. Kameran togs självklart fram för nu skulle det filmas så att Jon och Patrik skulle få se vad dom offrade för Martha Stewart och den fjärde reprisen av gårdagens Mantracker. Planen var att jag skulle åka halva åket samtidigt som jag filmade framför mig, vända mig om och filma hela Jontes åk från topp till botten. En utmärkt plan kan tyckas, om det INTE var för att Jon hade lånat min kamera igår för att lägga upp nått "fränt album" på facebook, och sen glömt sätta i minneskortet i kameran igen. Så istället för årets fetaste puderfilm so far fick jag uppbringa internminnets alla krafter för att lyckas knäppa den här bilden på Jonte där det ser ut som det är 2 cm snö och Gustavsbergsbacken som gäller. JonPat blev inte särskilt imponerade när vi kom hem utan var sjukt nöjda med sin white trash-dag. Jonte tearar Greely


Bara att hoppas att Jons fb-album blev så superhäftigt som han snackade om...



/Ess i emm o enn 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0