livet som trailertrash

ända sen jag såg 8 mile som en nyvaken lillpojk så har jag velat rappa & bo i en trailer. eminem är min stora förebild & har alltid velat veta hur det är att va trailertrash. NU efter några dar i trailern så vet jag.. det är ett hårt liv, smutsigt, våldsamt, fattigt & alldeles underbart...

vi fick besök i trailern idag, katten rickard wrangel knackade på dörren. hemlös, utsvulten & lortig som han var så tog vi in honom i värmen. nu väntar invigningsritualen för att kolla om han pallar att va trailertrash, det är test alla vi har varit tvugna att gå igenom.

testet är följande:
han måste passa i flanellskjorta, ett lortig linne & flottigt hår
han måste älska nascar, destruction derby & monstertrucks
han får bara lyssna på viss typ av musik, t.ex. creedence, eminem & country i allmänhet

jag tror katten rickard klarar testet


peace out // jon - stolt trailertrash

Kommentarer
Postat av: Kusin/polar´n/brorsan

Jasså! Ni har en blogg ni, när tänkte ni berätta det måntro? Ni verkar ha kul därborta iaf, ska bli mkt spännande att läsa om era grandiosa äventyr på annersia. Hälsa den gamla IFK-målisen från mig också.



//JS

2010-01-13 @ 22:55:04
Postat av: Ems

Å han ska man va tillsammans med... Man undrar ju hur de ska sluta! =P

2010-01-13 @ 23:47:42
Postat av: jon

mmm men du kan va lugn, jag ändrar min livsstil när jag kmr hem :) kan ju inte va ett trailertrash på stekiga fritzhems

2010-01-15 @ 04:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0